واقا جای تاسفهههه............


هر چی بخوای هس


عاقا اینا دارن میترشن یکی بره خواستگاریشون.........



نظرات شما عزیزان:

شقی3
ساعت8:02---7 دی 1393
خخخخخخ
پاسخ:نخند برو خاستگاری:))


کیوان
ساعت15:30---4 مهر 1393
عاغا من یکی دارم اینجا تو این وب بالا میارم این مطلبو ور دار اوققققققققققققق اه اه حالم بهم خورد دوروز دل پیچه داشتم بالا نیاوردم الان اینارو دیدم میخوام بالا بیارمم اوقققققققق
پاسخ:عهههههه اه اه وبمو کثیف نکنننننننن عهههههه عاقا ی سطل واست میارم اون تو باتلا بیار تلافیه این چند وزو هم بالا بیار خخخخ این مطلبم پاک نیشه خخخ


delaram
ساعت10:26---3 مهر 1393
ایشششششششششششششششششش حالم بهم خورد بهشوووون بگووو جمع کننن بینممممممم اووووققققققققققق
پاسخ:اوه اوه حالا تو وبمون بالا نیاری خخخخخخخخخ


کیوان
ساعت21:58---2 مهر 1393
من یکی ک خودم ته روشن فکرم خخخخخ
پاسخ:خخخخخخ ابرییینن خخ


کیوان
ساعت13:22---28 شهريور 1393
اه اه چندشم شد از این نامردای جدید ایششششششششش میخوام بالابیارممم اوققققققق
ولی خداییش مردای غدیمو عشق است من ک از اونام خخخخ
پاسخ:اه اه چندشم شد درسته مردای امروزی چندشن ولی من از مردای قدیمم خوشم نمیاد غیرت بیجا دارن باید حالت بینا بین داشته باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





/ پنج شنبه 27 شهريور 1393 / 18:7 / Κσ§ΑΓ /